Saturday, September 12, 2009

Sedetik Keinsafan



Asasalamualikum Warahmatullah Wabarokatuh


Tiba-tiba saje terlintas di hatiku,Berapa banyak masakah yang aku peruntukan untuk Dunia dan berapa banyak masa pula yang aku peruntukan untuk akhirat???Yang aku tahu,aku hanya buat apa yang wajib untuk akhirat dan aku buat banyak perkara untuk kemewahan Duniawi.Ini bukan diri yang aku inginkan.Aku ingainkan Dunia dan Akhirat,bukan hanya Dunia,Adakah aku selamanya akan terus begini?Dibuai kealpaan dunia ???

Aku Perlu Berubah !!! Aku Perlu Berubah !!! Aku Perlu Berubah !!! dan Aku perlu bertaubat ...
Ya Rabbi !!! Izinkanlah aku kembali padamu, Meski Mungkin Takkan Sempurna Aku Sebagai HambaMu...BERIKANLAH AKU KESEMPATAN WAKTU UNTUK KEMBALI PADAMU...
Ampunkanlah aku...

Selamatkan aku dari perhiasan dunia !!!

Shukran kepada kawanku atas semuanya ... Dan aku memohon maaf kepada semua jika terdapat silap dan salah ...





0 comments:

Post a Comment

 
Template by STR from Minima retouched by Nyahoo | ics - id | ADxMenu |