Wednesday, September 30, 2009

Petang Yang Mem'boringkan'

Al-Kisah Hari Ini,

Hari ni aku pegi beli hadiah utk majlis jamuan pengawas Ahad nanti,beli yg mana patut kat bandar...Aku pegi ngan Badrul,Dbah n zawani. Aku ngan Badrul naek Bas,Wani n D!bah naek kete Mak D1bah...So,Tinggallah aku ngan Badrul naek Bas yg mnyeksakan tuu ... Arghh,Aku rasa dah serik naek Bas,Sesak,Lambat,Ramai Org...Macam-macam laa.Ni kali ke-3 atau ke-4 rasanya aku naek bas.Kali pertama ngan ke dua atau ketiga rasenye ok...

Kali ni terlalu sesak.Lps naek kat atas Bas tu,Kene berdiri lbih kurang 20 minit,lps tu barulah blh duduk.Nak tunggu sampai kat Bandar tuu...Fuhh.lambat.Sampai je kat bandar,terus ke pegi kat SMART CC (tmpat beli hadiah),D!bah ngan Wani dah ada kat situ...Sampai kat situ terus beli hadiah.Sambil tunggu kakak-kakak pekerja balut hadiah kat situ aku,Badru,Wani n D!bah pegi makan kat kedai sebelah SMART CC tuu...Order air je...Tapi aku ngan D!bah order Roti Canai Telur... (Idea D!bah) , So , kteorg makan-makan minum kat situ jap...Lps tu naek Econjaya jap...Aku beli bag skolah.dyeorg aku suruh ikut skali,tlg pilih bag aku.hehe...

Lepas beli bag tu.Kiteorg pon pegi la ambik hadiah tadi.Then,D!bah Col Mak dye suruh ambik dye ngan Wani ... Tinggallah Aku ngan Badrul yg kene tunggu Teksi.Bas tak Mau ...
Ok... Kepada semua Pembaca Blog ni ... Selamat Berjaya ...

Sekian ...

0 comments:

Post a Comment

 
Template by STR from Minima retouched by Nyahoo | ics - id | ADxMenu |