Saturday, September 19, 2009

Hari Raya Penuh Makna



Assalamualaikum


Apa khabar kawan-kawan,Hahh,Sedar tak sedar dah raya pon kite ari ni... macam tak caye je ... macam mana ngan korang semua,dah mandi ke belum ni ??? Bangun awal ke lewat ... Ana tak dapat nak bangun awal la ... Dah pukul 6 lebih baru bangun coz semalam tido lewat sangat kemas rumah ... Sapa suruh kemas lewat kan??? Semalam pukul lepas maghrib n Isyak aku duk ngadap PC sambil dengar takbir raya ... Sampai pukul 10 malam aku Boring sangat,So,Aku pon keluar rumah pegi jalan kat tepi jalan sorang2...Gelap ...Masa tu aku col kawan2 ucap Selamat Hari Raya ...

Dekat pukul 11 uncle n auntie aku balik . Borak-borak jap,Pastu aku , mak aku n ayah aku ... Stat kemas Rumah ... Dalam pukul 1 pagi kot kiteorg kemas rumah...habis2 pukul 4 pagi... Mak n Ayah aku awal sikit tido,Aku je sampai pukul 4 tu ...Pastu bangun pagi ni dengan ceria sikit... Pakai baju Raya Baru mestilah ceria kan???hahaha...Warna Hijau... Ada sape2 kat sini pakai warna hijau tak ??? Ada Jodoh kite ni ... hahaha .... Gurau je ...


Apapun nak ucapkan Selamat hari raya pada korang semua... Semua diberkati oleh Allah S.W.T ...


Sekian

0 comments:

Post a Comment

 
Template by STR from Minima retouched by Nyahoo | ics - id | ADxMenu |