Saturday, September 19, 2009

Beberapa Jam Lagi



Assalamualaikum


Yeay,Dah nak raya ni , Tinggal beberapa jam je lagi.Kalau ikut jam aku tinggal tak sampai sejam lagi nak Raya, Ikut Islam waktu pertukaran hari ialah Waktu Maghrib kan.So,sekarang dah pukul 6.24 petang ikut jam aku ... Tapi jam aku ni cepat hampir 10 minit , haha , Apa nak kata lagi sekarang ni ??? Selamat Hari Raya je la ... Lepas Raya ni aku nak jauhkan sikit diri aku dari PC ni... PC ni dah tak boleh jadi bini no-1 kene jadi no-2 ke atas coz aku nak buat buku pulak jadi bini no-1 ...

So , Terpaksalah aku ceraikan dulu PC ni ... Korang jadi saksi ek ???

Bismillahhirrahmannirahim ...

Ana Nik Mohd Adham menceraikan Komputer Ana PC Vista cap Acer dgn talak 4 ...

sah ???


Aelesailah sudah upacara ni ... Kesian kat PC ni jadi Janda pulak ... Takpe2... Kita Kahwin balik lepas exam ni ... hahaha ... Betul ke aku cerai ni ... Last2 ... Maen jugak ni ...




0 comments:

Post a Comment

 
Template by STR from Minima retouched by Nyahoo | ics - id | ADxMenu |